Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

instapostidweb

Το Instagram είναι ένα μέσο το οποίο εξελίσσεται ολοένα και περισσότερο. Επίσης, σύμφωνα με τις έρευνες οι followers του αυξάνονται με ταχύτατους ρυθμούς. Το 2013 ανέρχονταν σε 90 εκατομμύρια χρήστες και μέχρι το 2018 είχαν αυξηθεί στο 1 δις.

Επομένως, για να ξεχωρίσει μια επιχείρησή ανάμεσα στον τεράστιο ανταγωνισμό του Instagram θα πρέπει να δώσει βάση στον σωστό συγχρονισμό με τους followers. Αλλάζοντας τον αλγόριθμο του, το Instagram έχει καταστήσει δύσκολη τη σειρά των αναρτήσεων. Με άλλα λόγια όταν κάνουμε ένα post στο Instagram δεν εμφανίζεται στους χρήστες με βάση την ώρα που αναρτήθηκαν. Αντιθέτως, τοποθετεί τα post από συγγενείς και φίλους στην αρχή και μετά των επιχειρήσεων.

Το Instagram χρησιμοποιείται περισσότερο από κινητά

Είναι μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται συχνότερα από κινητά ή tablets καθώς είναι πιο δύσχρηστο όταν το ανοίγουμε από κάποιον υπολογιστή. Από την άλλη πλευρά, το Facebook είναι ένα μέσο που ακόμα το χειρίζονται οι περισσότεροι άνθρωποι από τον υπολογιστή.

Ποιες ώρες τις ημέρας οι χρήστες είναι πιο ενεργοί;

Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις το πρωί που θα ξυπνήσεις και το τελευταίο πριν κοιμηθείς; Σύμφωνα με τις έρευνες το 80% των ανθρώπων το πρώτο πράγμα που κάνουν όταν ξυπνήσουν είναι να ελέγξουν το κινητό τους. Συγκεκριμένα, τα 15 πρώτα δευτερόλεπτα μετά το ξύπνημα κοιτάνε το κινητό τους.

Επίσης, παρόλο που το φως  της οθόνης του κινητού είναι κουραστικό για τα μάτια και προκαλεί αϋπνία οι χρήστες το κοιτάζουν και λίγο πριν κοιμηθούν το βράδυ. Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα, ότι αυτές οι δύο ώρες τις ημέρας είναι οι πιο σημαντικές για να αυξηθεί το engagement του εκάστοτε λογαριασμού.

Μάθε σε ποιον απευθύνεσαι!!

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε σε ποιον απευθυνόμαστε. Γνωρίζοντας το κοινό μας βοηθάει στο να ξέρουμε ποιες ώρες και ποιες μέρες είναι καλύτερο να κάνουμε ένα post. Για παράδειγμα, η Δευτέρα δεν είναι κατάλληλη μέρα για να αναρτήσουμε υλικό. Αυτό συμβαίνει γιατί οι περισσότεροι χρήστες έχουν επιστρέψει στις δουλειές τους μετά από Σαββατοκύριακο και έχουν αυξημένο φόρτο εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, οι έρευνες έχουν δείξει ότι το διάστημα από Τρίτη μέχρι Παρασκευή είναι οι πιο δυνατές μέρες για να γίνει κάποιο post.

Συμπέρασμα

Το συμπέρασμα είναι ότι για να έχει μεγαλύτερο engagement το post πρέπει να μπορούμε να καταλάβουμε το κοινό μας. Δηλαδή, να αντιλαμβανόμαστε το πως ανταποκρίνονται σε αντίστοιχους λογαριασμούς. Συνεπώς, η ώρα που θα γίνει το εκάστοτε post διαφοροποιείται και ανάλογα με το κοινό.

Πηγή


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *