5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

digimarketingtipsidweb

Το Digital Marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο και μπορεί να συμβάλλει δυναμικά στην online παρουσία του brand σας. Εάν έχετε μία startup εταιρεία και θέλετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες, δεν μπορείτε να παραβλέψετε το social media marketing.

Οι περισσότερες startups δεν έχουν μεγάλο budget για την προώθησή τους. Το social media marketing λοιπόν, δεν είναι μόνο οικονομικά αποδοτικό, αλλά σας επιτρέπει επίσης να προσεγγίσετε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Εάν λοιπόν, γνωρίζετε πώς να χειρίζεστε τα social media, μπορείτε να βελτιώσετε το customer support σας και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας.

5 Digital Marketing Tips για τις startups

1. User experience

Από την αρχή της δραστηριότητάς σας, θα πρέπει να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Το κοινό αυτό, θα πρέπει να είναι σε θέση να ασχολείται με τις αξίες και το προϊόν/υπηρεσία σας για να δημιουργήσει μία μακροχρόνια σχέση με το brand σας.

Πλέον, όταν ένα brand προσφέρει μοναδική “user experience” και “brand value”, το κοινό που το υποστηρίζει αλληλεπιδρά περισσότερο μαζί του. Η εμπειρία του χρήστη μπορεί να γίνει αποτελεσματική κυρίως μέσω content communication channels, ενώ η ταχύτητα φόρτωσης του website σας, η ευκολία στη χρήση του αλλά και η απλότητα του περιεχομένου του συμβάλλουν σε μία καλύτερη “user experience”.

2. Επιλέξτε το σωστό social media κανάλι

Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest και διάφορα άλλα είναι μερικά μόνο από τα social media channels. Ενώ είναι ωραίο να έχετε την παρουσία σας σε πολλά από αυτά, καλό θα ήταν να εστιάσετε στα 2-3 που σας ενδιαφέρουν, ανάλογα με το κοινό που απευθύνεστε. Μάθετε πού περνάει το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου του, το startup κοινό σας και στοχεύστε σε αυτά τα κανάλια.

Για παράδειγμα εάν έχετε μία εταιρεία που σχετίζεται με βρεφικά προϊόντα, το κοινό σας είναι πιθανό να είναι καινούργιες μαμάδες και μπαμπάδες. Σύμφωνα με το pinterest, περίπου 80% των μητέρων και 40% των γονέων στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επομένως, μία startup που στοχεύει σε γονείς, δεν μπορεί να μην δραστηριοποιηθεί στο Pinterest.

3. Δημιουργείστε περισσότερα video content

Τα video είναι αδιαμφισβήτητα πιο ενδιαφέροντα από τις εικόνες ή από ένα post μόνο με κείμενο και μπορούν να συμβάλλουν αποτελεσματικά στη βελτίωση της αναγνωσιμότητας του brand σας. Για τις startup που πρόκειται να ξεκινήσουν ένα νέο προϊόν, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα Live video για να δουν οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές τί υπάρχει γι’ αυτούς στο κατάστημα.

Μπορείτε να δημιουργήσετε επίσης μικρά video με ελκυστικούς τίτλους στα social media, για να εξασφαλίσετε ότι θα έχετε μεγαλύτερο engagement με το κοινό σας και θα τους κρατήσετε το ενδιαφέρον.

4. Search Engine Optimization

Κάτι πολύ σημαντικό, ειδικά σε μία startup, είναι να επενδύσετε σε μία αξιόπιστη λύση SEO και να μάθετε πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την σελίδα σας. Θα πρέπει να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το SEO καθώς θα σας βοηθήσει να εμφανίζεται η σελίδα σας σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό, θα συμβάλλει στην γρήγορη ανάπτυξή σας, καθώς και να προσελκύσετε νέους πελάτες που αποφεύγουν τις διαφημίσεις!

5. Χρησιμοποιείστε memes για το Marketing

Τα memes ολοένα και πληθαίνουν στο διαδίκτυο και γίνονται viral, καθώς οι χρήστες τα βρίσκουν διασκεδαστικά και ενδιαφέροντα. Το “Meme Marketing”, είναι μία δημοφιλής στρατηγική που χρησιμοποιούν μεγάλα brands, όπως η Apple και η Gucci. Σε αντίθεση με τα video ή τα blog posts, τα memes δε χρειάζονται πολύ χρόνο για να δημιουργηθούν και μπορείτε να τα φτιάξετε μόνοι σας, χωρίς να προσλάβετε άλλο άτομο γι’ αυτό.

Θα μπορούσατε επίσης, να πάρετε δημοφιλή memes και να τα προσαρμόσετε ώστε να ταιριάζουν με το brand σας. Οπότε γιατί να μη χρησιμοποιήσετε και εσείς memes για την επικοινωνία με το κοινό σας;

Πηγή


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.