10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

social media statistics idweb

Τα τελευταία δέκα χρόνια, τα social media έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Αποτελούν σημείο επαφής για την επικοινωνία, τη διάδοση ειδήσεων και φυσικά για το μάρκετινγκ.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς από τους αριθμούς και τις τάσεις που έχουν ορίσει τα κοινωνικά μέσα στο παρελθόν, και μας δίνουν μια ματιά στο μέλλον.

1. Η χρήση αυξάνεται συνεχώς

Η χρήση των social media έχει σημειώσει παγκόσμια αύξηση της τάξεως του 13% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Περίπου 415 εκατομμύρια νέοι χρήστες άρχισαν να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2018. Ο συνολικός αριθμός χρηστών που ασχολούνται με κάποιο κοινωνικό μέσο ανέρχεται στους 3.196 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλο τον πλανήτη. Αυτό σημαίνει πρόσβαση σε πολλούς χρήστες και κατά συνέπεια πολλές δυνατότητες μάρκετινγκ.

2. Οι mobile συσκευές εξακολουθούν να παίζουν ρόλο

Ενώ τα social media έχουν ανοδική πορεία, ένα πράγμα που δεν μπορεί να αγνοηθεί είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούνται για την πρόσβαση σε αυτά. Περισσότεροι από 2.958 δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πρόσβαση στα social media από κινητές πλατφόρμες. Αυτό αποτελεί ποσοστό της τάξεως του 39%. Έτσι, κάθε επιχείρηση που ασχολείται με το social media marketing, πρέπει να σκεφτεί αν η προσέγγισή της είναι η βέλτιστη για smartphones και άλλες φορητές συσκευές.

3. Facebook & YouTube Are Doing the Best

Οι δύο μεγάλοι νικητές για τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι το Facebook και το YouTube. Τα στατιστικά στοιχεία φαίνεται να δείχνουν περισσότερους ενήλικες να χρησιμοποιούν το Facebook, κυρίως ηλικίας 65 ετών και άνω. Από την άλλη, με το YouTube ασχολούνται ενήλικες, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων είναι μεταξύ των ηλικιών 18-24.

4. People Are Watching

Αν οι χρήστες αισθανθούν ότι η εταιρία για την οποία ενδιαφέρονται, αλληλεπιδρά θετικά μαζί τους είναι πιο δεκτικοί, ενώ σε αντίθετη περίπτωση δείχνουν αδιαφορία για την οποιαδήποτε αλληλεπίδραση. Έτσι, το 51% των χρηστών θα αγνοήσει έναν λογαριασμό εάν αισθανθεί ότι βλέπει «ενοχλητική» συμπεριφορά.

5. Η χρήση του chatbot αυξάνεται

Το Chatbot είναι λογισμικό που έχει σχεδιαστεί για να αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους, σε ρόλους εξυπηρέτησης πελατών, βοήθειας, διευκόλυνσης ακόμη και συντονισμού. Το “chatbot” έχει αυτή την στιγμή έναν πλήθος 33.000 χρηστών στο Facebook και συνεχίζει να μεγαλώνει συνεχώς.

6. Το Twitter είναι κακό για το ROI, αλλά εξαιρετικό ως εργαλείο μάρκετινγκ

Το Google, ως μηχανή αναζήτησης, αποτελεί την #1 πλατφόρμα για το ROI όσον αφορά το μάρκετινγκ, και ακολουθεί το Facebook με μερίδιο 30%, ενώ το Twitter έρχεται τελευταίο με ποσοστό μόλις 2%. Παρόλα αυτά, το Twitter θεωρείτε πολύ αποτελεσματικό για το μάρκετινγκ στο 47% του κοινού, καθώς είναι γρήγορο, ευέλικτο και προσφέρει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο.

7. Οι χρήστες του Twitter αγαπούν τις εικόνες

Οι marketeers βρήκαν ότι η προσθήκη μιας εικόνας στο Twitter αυξάνει τις πιθανότητες για retweet κατά 150%. Η χρήση του retweet πραγματοποιείται κατά 89% περισσότερες φορές από ανθρώπους που χρησιμοποιούν την επιλογή ‘favorites’, καθώς τα tweets αυτά παίρνουν 18% περισσότερα clicks.

8. Το Instagram είναι ένα ανερχόμενο αστέρι

Το Instagram πέρασε το ένα δισεκατομμύριο χρήστες το 2018 και συνεχίζει να αναπτύσσεται κατά 5% κάθε τρίμηνο,ξεπερνώντας ακόμη και την ανάπτυξη του Facebook για το έτος.

9. Το Facebook βρίσκεται σε παρακμή

Το 42% των ερωτηθέντων σε μια έρευνα του 2018 αναφέρει ότι «κάνει ένα διάλειμμα» από το Facebook, ενώ το 26% ότι έχει διαγράψει πλήρως την εφαρμογή και δεν την χρησιμοποιεί πλέον. Επιπλέον, το 54% των χρηστών του Facebook έχει πλέον προσαρμόσει τις ρυθμίσεις απορρήτου του, καθώς υπάρχει μια γενική αίσθηση δυσπιστίας που αναπτύσσεται γύρω από τον γίγαντα των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

10. Το βίντεο είναι αυτό στο οποίο πηγαίνουν τα χρήματα

Χάρη στο Facebook, το YouTube και το Instagram με την IGTV, το βίντεο είναι μία από τις πιο δημοφιλείς μορφές μάρκετινγκ στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης σήμερα. Το πιο σημαντικό είναι ότι μπορούμε να γνωρίζουμε πού πηγαίνουν τα χρήματα και πώς δαπανώνται, καθώς όλα τα δεδομένα που συλλέγονται για ανάλυση είναι απόλυτα μετρήσιμα. Τέλος, η κατανάλωση βίντεο είναι εύκολη, ανεξάρτητα από την ηλικία.

Πηγή


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *