Το Guerrilla Marketing θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως μια μορφή inbound marketing με την χρήση δημιουργικών και αντισυμβατικών τακτικών οι οποίες στοχεύουν στην αύξηση του awareness για το brand σας. Επιβλητικά graffiti, billboards με ευφάνταστα μνήματα, treasure hunts, έξυπνα τοποθετημένα αυτοκόλλητα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους πολύ πιθανόν να έχετε συναντήσει κάποια από αυτές τις δημιουργικές μορφές διαφήμισης στην καθημερινή σας ζωή.
Emotions Targeting
Η χρήση Guerrilla Marketing έως διαφημιστική τακτική για το brand σας έχει ως στόχο την δημιουργία συναισθημάτων (μεσώ elements όπως η έκπληξη ή ο θαυμασμός) στο κοινό το οποίο εκτίθεται με το brand σας , τα οποία αποτελούν σημαντική κινητήρια δύναμη στην ανάπτυξη αγοραστικής απόφασης του καταναλωτή. Επιπλέον, αποτελεί έναν ευφάνταστο και αποτελεσματικό τρόπο έτσι ώστε να αποτυπωθεί το μήνυμα σας στο κοινό σας καθώς και βοηθά στην ενίσχυση του brand image σας αφού οι καταναλωτές θα έχουν συσχετίσει το brand σας με τα συναισθήματα τα οποία τους εκδηλώθηκαν όταν αλληλεπήδρασαν με το εν λόγω content.
Word of Mouth
Let your audience talk for you! Οι άνθρωποι αγαπούν να μιλάνε για πράγματα που είναι καινοτόμα και δημιουργικά. Δεδομένου ότι το Guerilla marketing δημιουργεί buzz λόγω της αντισυμβατικότητας και δημιουργικότητας του είναι πολύ πιθανόν να οδηγήσει σε διαφήμιση από στόμα σε στόμα και να προσελκύσει μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού από αυτό που στοχεύετε. Επιπλέον, το 90% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται και να αγοράζουν από ένα brand που θα τους συστήσουν κοντινά τους πρόσωπα. Εκμεταλλευτείτε αυτό το γεγονός προς όφελος σας και μετατρέψτε το κοινό σας σε ambassadors του brand σας.
Cost Effectiveness
Δεν χρειάζεστε μεγάλο budget για να ξεκινήσετε μια καμπάνια Guerilla Marketing, ειδικά online! Τα απαραίτητα εργαλεία είναι ως επί το πλείστον δωρεάν και εύκολα προσβάσιμα – όπως πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης . Η δημιουργικότητα είναι αυτό που χρειάζεται περισσότερο. Με την χρήση Guerilla τακτικών, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τους στρατηγικούς σας στόχους ενώ ξοδεύετε λιγότερο για να τους πραγματοποιήσετε. Έχει την δυνατότητα να προσελκύει μεγάλα τμήματα κοινού και κοστίζει λιγότερο από παραδοσιακές μορφές διαφήμισης όπως για παράδειγμα οι διαφημίσεις στην τηλεόραση.
Viral Content
Τα περισσότερα brands σήμερα προσπαθούν έχουν ως έναν από τους σημαντικότερους τους στόχους την αύξηση του virality. Οι καμπάνιες Guerrilla marketing είναι συναρπαστικές για να τις παρατηρήσετε και γίνουν θέμα συζήτησης. Αυτό οδηγεί πολλούς χρήστες στο να δημοσιεύουν και να μοιράζονται αυτές τις ενέργειες στα Social Media τους. Κατά αυτόν τον τρόπο έχετε σημαντικές πιθανότητες να προσελκύσετε μεγάλα τμήματα κοινού χωρίς να δημιουργείτε cluttering αφού οι χρήστες αποφασίζουν εάν θα αλληλεπιδράσουν με την διαφήμιση σας ή όχι.