Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

dokimh social idweb

Πώς υπολογίζετε ποιο περιεχόμενο αποδίδει το καλύτερο δυνατό σε κάθε κοινωνικό κανάλι; Με τη δοκιμή, φυσικά.

Εάν δεν δοκιμάζετε ποιο είδος περιεχομένου αποδίδει το βέλτιστο, μπορεί να χάσετε τις μεγάλες ευκαιρίες. Συγκεκριμένος τύπος περιεχομένου μπορεί να δημιουργήσει περισσότερη επισκεψιμότητα και περισσότερο traffic σε σχέση με άλλες. Για παράδειγμα, οι followers σας ενδέχεται να ανταποκρίνονται καλύτερα σε βίντεο από ότι σε infographics.

Ο τύπος περιεχομένου είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ για να δοκιμάσετε. Πολλά είναι τα στοιχεία που συνθέτουν τη στρατηγική περιεχομένου των κοινωνικών μέσων, τα οποία πρέπει να δοκιμάζεται και να βελτιστοποιείται επίσης. Αυτό περιλαμβάνει τα call to action, posting times και άλλες σημαντικές μετρήσεις.

Παρακάτω ακολουθούν μερικές απλές πρακτικές στρατηγικές για τη δημιουργία σχεδίου δοκιμής του περιεχομένου των κοινωνικών μέσων.

Δημιουργήστε ένα σχέδιο δοκιμών και καθορίστε στόχους

Πριν ξεκινήσετε τις δοκιμές στα κοινωνικά σας μέσα, πρέπει να προσδιορίσετε τι θέλετε να δοκιμάσετε, τους βασικούς δείκτες απόδοσης και τους στόχους σας.

Τα στοιχεία που μπορούν να δοκιμαστούν μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Posting times
    Ορισμένες ώρες ή συγκεκριμένες ημέρες μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλύτερο engagement ή traffic. Τα ενσωματωμένα analytics στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα θα σας δείξουν ποιες ημέρες ή ώρες τείνουν να είναι αυτές. Εκτελέστε ένα test, δημοσιεύοντας περισσότερο περιεχόμενο, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για να προσδιορίσετε από πού μπορείτε να αποκομίσετε καλύτερα αποτελέσματα.
  • CALL TO ACTION
    Δεν θα αποδώσει κάθε call to action με το κοινό σας. Όταν ζητάτε από τους χρήστες να κάνουν κλικ σε ένα άρθρο, να αφήσουν ένα σχόλιο ή να εκτελέσουν οποιαδήποτε άλλη ενέργεια, δημιουργεί την ευκαιρία να δοκιμάσουν μια διαφορετική πρόσκληση για δράση.
  • Visuals
    Τα χρώματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ψυχολογία του μάρκετινγκ. Αλλάζοντας τα οπτικά στοιχεία των εικαστικών των κοινωνικών μέσων ή των ενσωματωμένων αναρτήσεων, μπορεί να αυξήσετε τα ποσοστά των clicks.
  • Tone of voice
    Οι χρήστες προτιμούν να μιλάνε με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποιούν. Κάποιοι προτιμούν επαγγελματικό ή και επίσημο, ενώ άλλοι απολαμβάνουν έναν απλό καθημερινό τόνο. Βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζετε το σωστό Tone of  Voice για κάθε κοινωνικό δίκτυο. Έτσι μπορείτε να καταλάβετε πως ανταποκρίνεται το κοινό σας καλύτερα.

Θα θελήσετε επίσης να ορίσετε ένα χρονικό πλαίσιο για τις δοκιμές σας. Συνήθως, όσο περισσότερους followers έχετε, τόσο πιο σύντομα είναι τα τεστ σας, διότι  θα έχουν ως αποτέλεσμα περισσότερα δεδομένα και ταχύτερα αποτελέσματα. Τα μικρότερα group of followers απαιτούν μεγαλύτερες σε διάρκεια δοκιμές για να παρατηρηθούν αισθητές αλλαγές.
Μόλις προσδιορίσετε τι θέλετε να δοκιμάσετε και για πόσο καιρό, πρέπει να ορίσετε στόχους. Τι είναι το σημαντικότερο για τους λογαριασμούς των κοινωνικών σας μέσων;

Βασικοί δείκτες απόδοσης μπορεί να είναι κάποιοι από τους παρακάτω:

  •  Νέοι Followers
  •  Αποσπάσματα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  •  Οι πωλήσεις σας
  •  Αύξηση Engagement

Καταγράψτε τους τρέχοντες αριθμούς σας για κάθε μέτρηση και, στη συνέχεια, συγκρίνετε τις τιμές που θα προκύψουν από τις δοκιμές σας.

Δοκιμάστε διαφορετικά κανάλια
Σήμερα, ο μέσος χρήστης του Διαδικτύου έχει λογαριασμούς σε πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και ως εκ τούτου, σοφό για την επιχείρησή σας είναι να χρησιμοποιεί τα κανάλια αυτά αντίστοιχα  Μείνετε οργανωμένοι και γράψτε τις συγκεκριμένες μεταβλητές που δοκιμάζετε σε κάθε κοινωνικό σας δίκτυο.
Μερικά παραδείγματα:

  • Pinterest
    Δοκιμάστε τα infographics και τα calls to action στις περιγραφές των post
  • Facebook
    Δοκιμαστικά βίντεο και πιο απλός tone of voice
  • Instagram
    Δοκιμή user generated περιεχομένου, απλό tone of voice και calls to action στους υποτίτλους.
  • Linkedin
    Δοκιμές συνδέσμων από blogs και επαγγελματικό tone of voice

Αφού ολοκληρωθεί η περίοδος δοκιμής, αναλύστε τα αποτελέσματα. Μήπως ένα κοινωνικό κανάλι ξεχωρίζει από την άποψη traffic ή engagement; Αν ναι, υπάρχει μια πιθανότητα να μπορούσατε να το διπλασιάσετε, ώστε να μπορείτε να εργάζεστε πιο έξυπνα και όχι σκληρότερα.

Ακολουθήστε τις πρόσφατες τάσεις
Κάθε βιομηχανία έχει τάσεις και τα κοινωνικά μέσα δεν διαφέρουν. Υπάρχουν πάντα νέες στρατηγικές που παράγουν εξαιρετικά αποτελέσματα λόγω των αλλαγών στις απαιτήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Τα βίντεο, για παράδειγμα, έχουν αυξημένη δημοτικότητα τα τελευταία δύο χρόνια. Μπορείτε να ενσωματώσετε αυτές τις τάσεις στις δοκιμές σας, προκειμένου να προσδιορίσετε τον τρόπο με τον οποίο οι δικοί σας οπαδοί ανταποκρίνονται σε αυτά. Για να μάθετε ποιες τάσεις χρησιμοποιούνται στον τομέα σας, αναζητήστε τους ηγέτες της βιομηχανίας. Μελετήστε τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων και σημειώστε:

  • Το τύπο περιεχομένου που προωθούν
  • Πώς επικοινωνούν με το κοινό τους
  • Οποιαδήποτε άλλη μοναδική ή δημιουργική στρατηγική μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων είναι μια απαραίτητη πρακτική για κάθε επιχείρηση, αλλά για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να εκτελέσετε διεξοδικές δοκιμές. Όλα ξεκινούν με ένα λεπτομερές testing plan. Όπως σημειώνεται εδώ, οι δοκιμές σας δεν πρέπει να είναι υπερβολικά περίπλοκες, αλλά είναι σημαντικό να λάβετε ορισμένα μέτρα σύγκρισης για να συγκρίνετε, προκειμένου να διασφαλίσετε ότι μεγιστοποιείτε η προσπάθεια σας, δημιουργώντας ταυτόχρονα τα καλύτερα αποτελέσματα.

Πηγή


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.