Adwords Extensions
Ένα από τα στοιχεία του optimization μιας καμπάνιας στο Google Search είναι τα Adwords Extensions. Αυτά είναι τα ενδιαφέροντα κομμάτια διαφήμισης που δίνουν το κάτι παραπάνω σε ένα ad πέρα από τον τίτλο, το link και τις 2 γραμμές κειμένου.
Έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς διάφορα είδη extensions. Τα πιο βασικά είναι τα εξής:
- Sitelink extensions: Επιτρέπουν links για μέχρι και 6 σελίδες μέσα στο website
- Call extensions: Κουμπάκι Call ή το τηλέφωνο για κλήση από κινητό
- Location extensions: Απόσταση σε χιλιόμετρα από το σημείο του χρήστη και link για οδηγίες
Όμως, έχουμε δει κι άλλα extensions, όπως:
- Consumer Ratings, δηλαδή αξιολογήσεις προϊόντων από καταναλωτές
- Seller ratings, κάτι αντίστοιχο αλλά για όλη την επιχείρηση
- Previous visits, δηλαδή επισκέψεις του χρήστη στη σελίδα στο παρελθόν
- Social extensions, όπως τους followers μια επιχείρησης στο Google+
- Dynamic structured snippets, τα οποία παράγονται δυναμικά ανάλογα με την αναζήτηση των χρηστών
- Application extensions, για mobile apps
- Offer extensions, για ιδιαίτερα προσφορές
- Live chat, με κουμπάκι που επιτρέπει τη συζήτηση μεταξύ website admin και χρήστη
Η πιο πρόσφατη εμφάνιση των extensions είναι τα Callouts, τα οποία επιτρέπουν την επέκταση του κειμένου μια διαφήμισης και μπορούν να λειτουργήσουν και συνδυαστικά με άλλα extensions.
Τα callouts αφορούν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως δωρεάν παράδοση, 24/7 εξυπηρέτηση, κάποια έκπτωση ή κάτι αντίστοιχο.