Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι ψηφιακοί καταναλωτές του 21ου αιώνα επεξεργάζονται την πληροφορία πολύ γρήγορα και αποφασίζουν αν ένα θέμα τους ενδιαφέρει και θα το διαβάσουν ή αν δεν τους ενδιαφέρει και θα προχωρήσουν στο επόμενο.
Το χρονικό διάστημα αυτής της επεξεργασίας της πληροφορίας είναι 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Microsoft.
Εν συντομία, καταλαβαίνουμε τα εξής:
-Οι άνθρωποι δεν έχουν την υπομονή να περιηγηθούν και να διαβάσουν το περιεχόμενό μας.
-Ακόμα κι αν θέλουν να το διαβάσουν, θα το αποφύγουν αν δεν τους φανεί περιεκτικό.
– Η ταχύτητα ενός website έχει μεγάλη σημασία.
Πώς να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του αναγνώστη
Προκειμένου να κερδίσεις το ενδιαφέρον του αναγνώστη ή έστω να καλλιεργήσεις έναν μικρό σπόρο σχετικά με το θέμα σου στο μυαλό του, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μερικές από τις καλύτερες τεχνικές και συμβουλές. Παρακάτω θα διαβάσεις βασικές στρατηγικές που θα σε βοηθήσουν να φτάσεις στο σωστό κοινό:
1.Η σαφήνεια είναι σημαντική: Καλό είναι να χρησιμοποιείς απλό και συνοπτικό λόγο. Να έχεις πάντα ως στόχο το να δημιουργείς περιεχόμενο που είναι χρήσιμο και κατανοητό στον αναγνώστη, κι όχι κάτι που θα του πάρει χρόνο να το επεξεργαστεί. Πες τους σε μια πρόταση (ή και λιγότερο) γιατί πρέπει να νοιαστούν για αυτό που διαφημίζεις.
2.Μάθε καλά τις πλατφόρμες που χρησιμοποιείς: Κάθε μία από τις ψηφιακές πλατφόρμες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, έχει τους δικούς της κανόνες και ρυθμίσεις. Θα πρέπει να γνωρίζεις το ψηφιακό τοπίο και να είσαι σίγουρος ότι μπορείς να προσαρμόσεις το μήνυμά σου ανάλογα με το μέσο/πλατφόρμα.
3.Μην βάζεις βίντεο όπου δεν μπορεί να σταθεί: Αν όχι όλοι, οι περισσότεροι θα ξέρουν ότι πριν μερικά χρόνια, έγινε μια αλλαγή που άλλαξε τις ψηφιακές διαφημίσεις. Δεν είναι άλλη από το video content, το οποίο ξαφνικά έφερε μεγάλη αύξηση του engagement. Παρόλα αυτά, πρέπει να ξέρουμε πότε ένα βίντεο αυτόματης αναπαραγωγής ταιριάζει σε ένα μέσο και πότε όχι. Κάνε τα βίντεο σύντομα και ψυχαγωγικά, έτσι ώστε ο θεατής να αφιερώσει χρόνο για να δει το περιεχόμενό τους και να μην προσπεράσει το μήνυμά σου.
4.Μοίρασε το περιεχόμενό σου: Οι θεατές και αναγνώστες του 21ου αιώνα, θέλουν να ‘τρώνε’ το περιεχόμενο που τους σερβίρουμε σε μικρές δόσεις. Έτσι, εάν έχεις και βίντεο και κείμενο στη διαφήμισή σου, θα ήταν cool το να τα παρουσιάσεις ένα-ένα. Το ίδιο ισχύει και για την περίπτωση που έχεις μόνο κείμενο. Κράτα τις παραγράφους μικρές και συνοπτικές και σπάσε τη μονοτονία κάνοντας σύντομες λίστες.
5.Κάνε το περιεχόμενο των διαφημίσεών σου πιο προσωπικό: Προκειμένου να κάνεις το περιεχόμενό σου πιο χρηστικό και ενδιαφέρον προς το κοινό σου, κάνε τις διαφημίσεις σου πιο προσωπικές για να καταφέρεις να ξεχωρίσεις. Ο ανταγωνισμός στον ψηφιακό κόσμο της διαφήμισης είναι μεγάλος, όμως με τα κατάλληλα εργαλεία και τις σωστές μεθόδους, θα καταφέρεις να πετύχεις τον στόχο σου. Just keep in mind: όταν αποφασίσεις να φτιάξεις μια προσωποποιημένη διαφήμιση, αναρωτήσου αν εσύ θα ήθελες να δεις αυτό το περιεχόμενο και έτσι θα μπεις στη θέση του καταναλωτή σου.